glimmer

愿我早逝,且无来世

入行




曾:如果比你拣,你仲会唔会拣呢一行?

吴:唔会。

曾:我记得我老豆同我讲过

       渠话

       做你地呢一行,吃又吃唔好,训又训唔好

       甘搏,做第行,早发左达喇

吴:你老豆讲得岩。

      但系渠唔知道

      渠唔知道你唔中意发达

曾:就系咯

吴: 我老豆问都没问我一句

        ......

曾:我老豆走左之后

       我系渠床下低发现左30几盒录影带......

       每盒都录满我的节目


早几年的香港电影《废材同盟》,

其实颇为之粗糙,

但对这段对白颇为之深刻,

可能跟这些年的工作生活相关吧,

如果给我重新选过,会不会选这一行?

我当然会选——不会,

反正,我宁愿选择另一种可能。

标签:生活电影
评论
热度(1)
©glimmer | Powered by LOFTER